Időmenedzser

oranormal
Posted 25 június 2010   Nincs kategorizálva

Hogyan lehet az időt menedzselni?

A SmartUP Communications megalakulásával ügyfeleink válláról lekerülhet számos olyan feladat, amelyet eddig saját maguk végeztek. Szakembereink segítségével gyorsan és hatékonyan érhetik el a termékeik és szolgáltatásaik iránt érdeklődő felhasználókat, vásárlókat.

Megoldjuk szakértői blogjának gondozását, hozzáértő szakíróink segítenek önnek  elkészíteni szakmai, bemutatkozó és prezentációs anyagait. Magyarul és angolul egyaránt.

Közösségi oldalát létrehozzuk és gondozzuk, ezzel is időt takarítunk meg önnek! Ha cégét megfelelően szeretné képviseltetni az iWiW, a Facebook, vagy a Twitter oldalain, ezt a feladatot is levesszük a válláról.

Nem kell saját PR szakembert tartania, hiszen mi a cég teljes PR-ját átvesszük. Nincs felesleges kiadás és nincs többé elpazarolt idő, mivel a SmartUP testre szabott kommunikációs tevékenységet garantál a vállalkozása számára.

Partnereinknek a továbbiakban nem kell befektetőt keresgélnie, nincs többé értelmetlen és időrabló pályázat keresgéléssel töltött  nap. Mi pontosan megszervezzük találkozóit, és megtaláljuk a megfelelő partnereket is vállalkozásához. A pályázatokról pontosan informáljuk, tanácsot adunk ez ügyben, s  megbízható pályázatíró céget is ajánlunk igény esetén.

Felépítjük a hazai és a nemzetközi – network alapú – kapcsolati hálóját. Kialakítjuk a leghatékonyabb sajtó és közösségi média kapcsolatait, azokat hírekkel, információkkal látjuk el.

Időt takarít meg, ha minket választ!

Leave a Reply